:D

Jag är på himla gott humör. I natt sov jag iaf lite mer än tre timmar.

Jag vet att det är svårt att ge sig fan på att må bra. Men är det något jag har märkt så är det att valet ligger ALLTID hos mig själv.
Jag mår skitdåligt.
Varför?
Kanske för att jag inte har ett jobb. Kanske för att jag suttit hemma och inte gjort ett skit.
Kanske för att jag är bitter. Säkert också för att jag inte tar hand om mig själv.
Garanterat över mitt tankesätt.

Hur tänker Du? Och på vilket sätt hjälper det Dig?

Jag VET mycket VÄL om hur det är att må dåligt. Och om hur det är att inte kunna bryta mönstret.
Jag vet också om hur det är att älska livet och att må bra.

Det ligger helt upp till dig själv. Du måste ta tag i det. Kan du inte själv får du ringa andra om hjälp.

Jag vill börja med DBT eller KBT (googla) För det är det enda som faktiskt visat sig fungera mycket bra på personer med borderline.
Borderline är något som kan försvinna. Eller ja, i alla fall hållas totalt under kontroll.
Allt handlar om hur Vi tänker.

Tänker du nu ”fy fan så jävla duktig hon var då” eller något liknande bör du tänka över din situation.

Just saying… 😉

Drogfri dag 5.

Unstoppable.

~ av borderlineihateu på oktober 17, 2010.

2 svar to “:D”

  1. Jag vet .<

Lämna en kommentar